Bu araca sahip olanlar parasına para katıyor: İşte en fazla kar eden otomobiller

Ferrari, Porsche ve Suzuki: Otomobil Üreticileri Arasındaki Kârlılık Yarışında Ferrari Liderliği Koruyor

Ferrari, elektrikli modellerine olan zayıf talep nedeniyle Porsche’yi geride bırakmayı başardı. Ancak en büyük sürprizi Suzuki yaptı.

Japon otomobil üreticisi Suzuki, ne Çin’de ne de ABD’de distribütör ağı olmasına rağmen geçtiğimiz yıl dünyanın en kârlı üçüncü otomobil üreticisi oldu.

Çok sayıda araç satmak kârlılığı garantilemiyor. Önemli olan, üreticinin her bir otomobilden ne kadar kâr ettiği. Ferrari bu alanda açık ara lider konumunda. Analistlere göre, Ferrari’nin her bir araç satışından ortalama 136.700 euro kâr elde ettiği belirtiliyor.

Ferrari’nin kazandığı paranın diğer markalar için kaç araç satmaları gerektiğine dair çarpıcı karşılaştırma şöyle:

  • Ferrari: 1 otomobil (136.700 euro)
  • Porsche: 7.5 otomobil (18.140 euro)
  • Mercedes-Benz: 24 otomobil (5.690 euro)
  • BMW: 29 otomobil (4.690 euro)
  • Tesla: 36 otomobil (3.800 euro)
  • Subaru: 45 otomobil (3.030 euro)
  • Toyota: 50 otomobil (2.710 euro)
  • Volvo: 54 otomobil (2.550 euro)
  • Hyundai / Kia: 56 otomobil (2.430 euro)
  • Honda: 59 otomobil (2.320 euro)
  • Volkswagen: 65 otomobil (2.110 euro)
  • BYD: 88 otomobil (1.560 euro)
  • Renault: 120 otomobil (1.140 euro)
  • Suzuki: 121 otomobil (1.130 euro)

Related Posts

Marmaraereğlisi’nde Atık Su Denetimi

Marmaraereğlisi’nde denize evsel atık su bırakıldığı iddiasıyla denetim yapıldı.

Borsa günün ilk yarısında yükseldi (29 Temmuz 2025)

Günün ilk yarısında yükseliş eğiliminde hareket eden BIST 100 endeksi, saat 13.00 itibarıyla önceki kapanışa göre 5,99 puan ve yüzde 0,06 artışla 10.548,08 puana yükseldi. Toplam işlem hacmi 44,5 milyar lira oldu. Bankacılık endeksi yüzde 1 ve …

Türkiye’nin lisansını iptal ettiği dev İtalyan şirketine bir darbe daha

Türkiye, önlisansını iptal ettiği İtalya merkezli Enel’in açtığı uluslararası davayı kazandı.

CHP’li Ateş MB’nin faiz indirim kararını eleştirdi: Şimşek programının pili tamamen bitmiştir, iktidar faizleri düşürürken eli sıkı davranıyor

CHP’li Ateş MB’nin faiz indirim kararını eleştirdi: Şimşek programının pili tamamen bitmiştir, iktidar faizleri düşürürken eli sıkı davranıyor

Kurdoğlu, Pekin’de Tedarik Zinciri Fuarı’nda Türkiye’yi Tanıttı

Kurdoğlu, Pekin’deki fuarda Türkiye’nin tedarik ve teknoloji potansiyelini vurguladı.

BDDK kredi kartı ve ihtiyaç kredisi yapılandırma ne zaman, nasıl yapılır?

Kredi kartı veya kredi borcu olanlar için yapılandırma müjdesi geldi. Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK), en fazla 48 ay vade ile bireysel kredi kartı ve ihtiyaç kredisi borçlarını yapılandırabileceğini bildirdi. Peki, BDDK kredi kartı ve ihtiyaç kredisi yapılandırma ne zaman, nasıl yapılır?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir